2011/09/29

TEKNOLOGIEN ALDAKETAK LEGEEKIKO

EUROPA

•(1994)
“EUROPA MARTXAN INFORMAZIOAREN GIZARTERUNTZ”.
Bangemann txostena. Gizartea aldatzearen beharra. Hau da, industrializaziotik komunikaziora.

•(1996)
“EUROPA A LA VANGUARDIA DE LA SOCIEDAD DE LA INFORMACIÓN”.
Hezkuntza aldaketaren beharra ikusi zuen plan honek. Europa aldatzeko hezkuntza aldatu behar da.

•(1999)
“ESTRATEGIA DE LISBOA”.
e-Europa iniziatiba bultzatu. Plangintza Europako Batasun osoari begira.

•(2000)
“e-EUROPE”.
Garai digitala eta on-line komunikazioa barneratzea zen. Garai digitalari apostu egin. (Internet).

•(2000)
“ E-LEARNING E-CONTENIDOS”.
Aparatu digitalen bidez ikastea.

•(2005)
“INICIATIVA 2010”.



ESPAINIA

•(2000)
“PLAN INFO XXI”
Espainiak atzerapen pauso bat zuenez, plan bat egin zuen azpiegitura eta baliabideak aldatzeko.

•(2003)
“COMISIÓN SOTO”.
Aditu talde bat sortutako komisioa. Burua merkatal munduko HP. Etorkizuna "Pasar del aula informática a la informática en el aula" .

•(2004)
“EDUCACIÓN.ES”
Neurri batzuk hartzea. Internet gelan eta eskolan. Baliabideak eta irakasleria prestatu hezkuntza munduan gauzak aldatzeko.

•(2005)
“AVANZ@”
Eskolen geletan teknologia sartu beharra. Horretarako subentzioak eman.

•(2006)
“LOE”
Derrigorrezko Hezkuntzan konpetentzia digitala bermatu (edukiak, irakasleen formakuntza…)

•(2009)
“AVANZ@ 2”
Diru gutxiago dute.

•“ESCUELA 2.0”




EAE

•(1999)
“INICIATIVA 2000”.
Euskal Herriko eskoletara zuzenduta hauen azpiegiturak eta baliabideak aldatzeko.

•(2000-2004)
“PLAN PREMIA”
EAEko teknologia berritzea (inprimagailuak, ordenagailuak …). Eusko Jaurlaritzak eskolentzako sortu zuen adaptazio programa. Esate baterako, eskolan informatika gelan sortzea. Aurrerapen handia eta Hezkuntza mailan premia bidea izan zen.

•(2004-tik aurrera)
“PLAN PREMIA II”

•(2002)
“PESI, PLAN EUSKADI EN LA SOCIEDAD DE LA INFORMACIÓN”
Hezkuntzan eragina izan zuen (osasuna, hiritarrak…).

•“DEKRETU 175/2007”
Oinarrizko konpetentziak. Euskal Herriko Kurrikuluma.

•(2010)
“ PESI 2”
Ordenagailu pila bat sartu baina ez zen erabilera egokia egin. Hau da, estatu bezala diru asko gastatu baina ez zuten aldaketarik ikusi. Gauzak aldatu behar ziren.


•(2010)
“MODELO DE MADUREZ TECNOLÓGICA DE CENTRO EDUCATIVO”.
Ikastetxea komunitate bezala jokatzen badu aukera gehiago emango zaizkio (diru laguntzak). Hau da, inplikazioa eskatzen du. Nola? Gurasoekin hitz egin…

•(2009)
“PLAN PREMIA III”
Beharra kontuan hartuta gauza bat edo beste eman.

•“ESKOLA 2.0”

No hay comentarios:

Publicar un comentario